skip to Main Content

Γυμναστική στο νερό: Έτσι θα «χτίσεις» αντοχή στην πισίνα

Στην εποχή της καθιστικής ζωής, του μπέργκερ, της πίτσας-μπύρας, της σοκολάτας και του αναψυκτικού, η φυσική δραστηριότητα  αποτελεί «χρέος» για την καλή υγεία μας και την διατήρηση της φόρμας μας. Είναι ο μόνος τρόπος άλλωστε για να καθυστερήσουμε  τα συμπτώματα της γήρανσης, να διατηρήσουμε τους  μυς και τα οστά μας γερά και να σμιλεύσουμε το σώμα μας.
Η γυμναστική όμως για πολλούς είναι συνυφασμένη με τον χώρο του γυμναστηρίου και τον ιδρώτα, γεγονός που εμποδίζει την άσκηση να μετατραπεί σε αυτοματοποιημένη σκέψη και με αποτέλεσμα να πρέπει κάθε φορά να πείθεις  τον εαυτό σου ότι πρέπει να αθληθείς.
Για να μην το διυλίζεις ξανά και ξανά στο μυαλό  σου, αλλά αντίθετα να μείνεις πιστός στο ραντεβού σου με την καλή σωματική κατάσταση, βρες εναλλακτικούς τρόπους άθλησης με τους οποίους μπορείς να χάσεις βάρος και να σφίξεις χωρίς να πλήξεις και κυρίως χωρίς να… ιδρώσεις. Βούτα στην πισίνα!

Με την κολύμβηση θα ανεβάσεις την αδρεναλίνη στα ύψη, το νευρικό σου σύστημα θα ηρεμήσει, το στρες θα μειωθεί, θα γεμίσεις ζωντάνια και ευεξία και το καλύτερο: Θα κατεβάσεις -εγγυημένα- τον δείκτη της ζυγαριάς σου. Στην πισίνα μπορείς να «κάψεις» μέχρι και έντεκα θερμίδες το λεπτό, ενώ την ίδια στιγμή γυμνάζεις συμμετρικά όλους τους μυς του σώματος (πόδια, γλουτούς, κοιλιακούς, χέρια, πλάτη) , χωρίς την καταπόνηση που υφίσταται ο οργανισμός και οι αρθρώσεις σε κάποια σκληρή επιφάνεια. Το περιβάλλον δε είναι ιδανικό ακόμη και για τους υπέρβαρους έως και τους παχύσαρκους ή και για ανθρώπους με προβλήματα κίνησης.

Επιπλέον το κολύμπι συμβάλλει ταυτόχρονα στην ενδυνάμωση και την αντοχή, καθώς βοηθάει στην ενδυνάμωση της καρδιάς, στην καλύτερη δυνατή λειτουργία της και τη σωστή κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα.

 

Back To Top
×Close search
Search